Otvoriť menu
Logo
Otvoriť vyhľadávanieuser-icon

Přihlásit se

Prejsť na košík
0

900.99 EUR

Kalhoty ALBERTO - PANTS WE LOVE

10.07.2023

Trendy

Znáte německou značku Alberto - specialisty na kalhoty?


ALBERTO evropskou kulturou a německou precizností ovlivněna značku kalhot v pohybu, vyvinutá pro lidi v pohybu. Lidé, kteří si cení kvality, pohodlí a svobody, lidé, kteří hledají relevanci a zároveň nacházejí styl. Značka, založená asi před 100 lety s cílem stát se dynamickou, inovativní přítomností v mezinárodním módním světě a zároveň neustále stanovovat nové standardy, zůstala věrná svému základnímu étosu dodnes. Svědčí o tom současné řemeslné hodnoty a design, jakož i vlastní koncept store společnosti nebo použití inteligentních interakčních systémů ovládaných hlasem. To, co začalo jako malý výrobce kalhot, je už dávno firmou s mezinárodním vlivem na módu. Značka, která si dala za cíl předvídat potřeby svých zákazníků a zkombinovat je do inspirativního konceptu životního stylu, který je relevantnější než trendy.

Pants We Love – Milujeme kalhoty – tohle je slogan značky ALberto, který zní spíše jako příslib. Ve skutečnosti však znamená ještě mnohem víc – je to závazek, který trvá již více než 100 let.

Tento nápadný poutač ztělesňuje minulost, současnost a budoucnost výroby kalhot: socha Golden Denim navržená nábytkovým designérem a dlouholetým přítelem společnosti ALBERTO Jochemem Reichenbergem představuje milník v historii společnosti ALBERTO. U příležitosti 100. výročí společnosti nyní společnost se sídlem v Mönchengladbachu posílá své #goldenpants na virtuální cesty v rámci AR (augmented reality) foto-participation kampaně podporované fanoušky a nejnovějšími technologiemi.

Tento závazek značka Alberto přenáší do svých kalhot, do materiálu, do designu, střihu. Vyrobit každé kalhoty Alberto znamená asi 40 kroků, každý pár sestává minimálně z 36 dílů, které jsou poskládány s velkou přesností. Každé kalhoty poskytují svému majiteli unikátní pocit, že jsou vyrobeny na míru „právě pro něj“. Bylo to tak od samého počátku a je to udržováno dodnes již čtvrtou generací rodiny zakladatele Dr. Alberta Dormannse, který položil v roce 1922 základní kámen pro svou výrobu kalhot v opuštěné budově fabriky patřící jeho zesnulému dědečkovi.

Albert si založil vlastní společnost pod názvem „Dormanns Trouser Factory“ a na začátek použil zbytky zděděných zásob z reklamací a vzorků, aby zahájil vlastní výrobu. Po válce se majitel v roce 1950 rozhodl specializovat se výlučně na pánské kalhoty. V blízkosti vybudoval novou továrnu. Nová kolekce obsahovala různé druhy kalhot od sportovních až po formální. Po Albertově smrti v roce 1968 jeho dcera Marie-Lore Walendy zdědila byznys a fabrika dostala nové jméno Albert Dormanns Nachf. GmbH & Co. Výrobu přesunula do Monchengladbach, kde společnost sídlí dodnes. Vnuk zakladatele Georg Walendy měl pouze 24 let, kdy začal pracovat ve společnosti v roce 1977. Začal se věnovat vývoji nových moderních střihů, látek a vzorů, které výborně sedí zákazníkům. Jeho podnikatelský duch a tvořivost přinesla výrazný úspěch. V éře, kdy italský styl byl nezbytností, začaly být uváděny nové výrobky tohoto německého výrobce pod značkou Alberto. Značka Alberto byla zároveň odkazem na zakladatele společnosti a v roce 2003 se stala součástí jména společnosti.

Firma Alberto má velmi jednoduchou tradici – tou je vášeň vyrábět co nejlepší kalhoty, nejkrásnější módu pro svého zákazníka, jakož i závazek vůči svým více než 1300 zaměstnancům po celém světě. Všechny výdělky společnosti jsou reinvestovány výhradně do vlastního byznysu s jednoznačným cílem být neustále na špičce odvětví. Být na špičce je vášní, svědčí o tom i nedávný pokus a testování denimových kalhot na střeše centrály po dobu jednoho roku – Roof Destroy Denim test, který by se mohl zdát šíleným, ale jen dokazuje vášeň značky pro své kalhoty a jejich kvalitu.

Alberto svou roční produkcí dokáže ovinout svět 7krát, což je ekvivalent 280 milionů kilometrů látky použité ročně k výrobě jejich kalhot při použití 2,5 milionu knoflíků.

Každé kalhoty jsou vyrobeny s vysokou precizností. Toto je jen jeden z důvodů, proč mají kalhoty Alberto tolik věrných zákazníků po celém světě.

Jednou z významných inovací byl v roce 2004 vývoj kalhot speciálně pro golf, který byl iniciován německým golfistou českého původu Alexem Čejkem a stal se významnou částí portfolia společnosti. Od roku 2012 mají přístup k této výjimečné golfové kolekci už i ženy a od úplného uvedení se staly senzací na golfovém trhu.

Jsme obzvlášť hrdí, že prodejna Golf Centrum je partnerem firmy Alberto od samého začátku jejich golfového programu a jejich produkty přinášíme spoustu radosti a spokojenosti našim zákazníkům.

Alberto – Pants We Love.

Galerie

Kalhoty ALBERTO - PANTS WE LOVE

10.07.2023

Trendy

Znáte německou značku Alberto - specialisty na kalhoty?


ALBERTO evropskou kulturou a německou precizností ovlivněna značku kalhot v pohybu, vyvinutá pro lidi v pohybu. Lidé, kteří si cení kvality, pohodlí a svobody, lidé, kteří hledají relevanci a zároveň nacházejí styl. Značka, založená asi před 100 lety s cílem stát se dynamickou, inovativní přítomností v mezinárodním módním světě a zároveň neustále stanovovat nové standardy, zůstala věrná svému základnímu étosu dodnes. Svědčí o tom současné řemeslné hodnoty a design, jakož i vlastní koncept store společnosti nebo použití inteligentních interakčních systémů ovládaných hlasem. To, co začalo jako malý výrobce kalhot, je už dávno firmou s mezinárodním vlivem na módu. Značka, která si dala za cíl předvídat potřeby svých zákazníků a zkombinovat je do inspirativního konceptu životního stylu, který je relevantnější než trendy.

Pants We Love – Milujeme kalhoty – tohle je slogan značky ALberto, který zní spíše jako příslib. Ve skutečnosti však znamená ještě mnohem víc – je to závazek, který trvá již více než 100 let.

Tento nápadný poutač ztělesňuje minulost, současnost a budoucnost výroby kalhot: socha Golden Denim navržená nábytkovým designérem a dlouholetým přítelem společnosti ALBERTO Jochemem Reichenbergem představuje milník v historii společnosti ALBERTO. U příležitosti 100. výročí společnosti nyní společnost se sídlem v Mönchengladbachu posílá své #goldenpants na virtuální cesty v rámci AR (augmented reality) foto-participation kampaně podporované fanoušky a nejnovějšími technologiemi.

Tento závazek značka Alberto přenáší do svých kalhot, do materiálu, do designu, střihu. Vyrobit každé kalhoty Alberto znamená asi 40 kroků, každý pár sestává minimálně z 36 dílů, které jsou poskládány s velkou přesností. Každé kalhoty poskytují svému majiteli unikátní pocit, že jsou vyrobeny na míru „právě pro něj“. Bylo to tak od samého počátku a je to udržováno dodnes již čtvrtou generací rodiny zakladatele Dr. Alberta Dormannse, který položil v roce 1922 základní kámen pro svou výrobu kalhot v opuštěné budově fabriky patřící jeho zesnulému dědečkovi.

Albert si založil vlastní společnost pod názvem „Dormanns Trouser Factory“ a na začátek použil zbytky zděděných zásob z reklamací a vzorků, aby zahájil vlastní výrobu. Po válce se majitel v roce 1950 rozhodl specializovat se výlučně na pánské kalhoty. V blízkosti vybudoval novou továrnu. Nová kolekce obsahovala různé druhy kalhot od sportovních až po formální. Po Albertově smrti v roce 1968 jeho dcera Marie-Lore Walendy zdědila byznys a fabrika dostala nové jméno Albert Dormanns Nachf. GmbH & Co. Výrobu přesunula do Monchengladbach, kde společnost sídlí dodnes. Vnuk zakladatele Georg Walendy měl pouze 24 let, kdy začal pracovat ve společnosti v roce 1977. Začal se věnovat vývoji nových moderních střihů, látek a vzorů, které výborně sedí zákazníkům. Jeho podnikatelský duch a tvořivost přinesla výrazný úspěch. V éře, kdy italský styl byl nezbytností, začaly být uváděny nové výrobky tohoto německého výrobce pod značkou Alberto. Značka Alberto byla zároveň odkazem na zakladatele společnosti a v roce 2003 se stala součástí jména společnosti.

Firma Alberto má velmi jednoduchou tradici – tou je vášeň vyrábět co nejlepší kalhoty, nejkrásnější módu pro svého zákazníka, jakož i závazek vůči svým více než 1300 zaměstnancům po celém světě. Všechny výdělky společnosti jsou reinvestovány výhradně do vlastního byznysu s jednoznačným cílem být neustále na špičce odvětví. Být na špičce je vášní, svědčí o tom i nedávný pokus a testování denimových kalhot na střeše centrály po dobu jednoho roku – Roof Destroy Denim test, který by se mohl zdát šíleným, ale jen dokazuje vášeň značky pro své kalhoty a jejich kvalitu.

Alberto svou roční produkcí dokáže ovinout svět 7krát, což je ekvivalent 280 milionů kilometrů látky použité ročně k výrobě jejich kalhot při použití 2,5 milionu knoflíků.

Každé kalhoty jsou vyrobeny s vysokou precizností. Toto je jen jeden z důvodů, proč mají kalhoty Alberto tolik věrných zákazníků po celém světě.

Jednou z významných inovací byl v roce 2004 vývoj kalhot speciálně pro golf, který byl iniciován německým golfistou českého původu Alexem Čejkem a stal se významnou částí portfolia společnosti. Od roku 2012 mají přístup k této výjimečné golfové kolekci už i ženy a od úplného uvedení se staly senzací na golfovém trhu.

Jsme obzvlášť hrdí, že prodejna Golf Centrum je partnerem firmy Alberto od samého začátku jejich golfového programu a jejich produkty přinášíme spoustu radosti a spokojenosti našim zákazníkům.

Alberto – Pants We Love.

Galerie