Otvoriť menu
Logo
Otvoriť vyhľadávanieuser-icon

Přihlásit se

Prejsť na košík
0

900.99 EUR

Reklamace zboží

Zodpovědnost za vady, reklamace, záruka

Důvody reklamace:
Na zboží se vyskytly vady po převzetí zboží při používaní v záruční době, která je 24 měsíců. Záruční doba začíná plynout dnem převzetí zboží zákazníkem.

Postup reklamace zboží:

1. Doručené zboží si prohlédněte bezodkladně po jeho doručení. Zboží používejte obvyklým způsobem a při jeho nošení a čištění dodržujte doporučení výrobce. 

2. Případnou vadu výrobku oznamte bezodkladně po jejím zjištění. 

3. Před samotnou reklamací nás kontaktujte a informujte e-mailem na adrese eshop@supergolf.cz s udáním zboží a čísla faktury a popisem vady zboží.

4. Následně zboží zašlete na naši určenou adresu jako balík (reklamované zboží neposílejte na dobírku, jelikož takový balík nepřevezmeme). Zásilku ve vlastním zájmu zašlete jako doporučený balík s pojištěním na hodnotu zboží (v případě ztráty nebo znehodnocení balíku si ho budete moci s podacím lístkem na poště reklamovat). 

5. K reklamovanému zboží přiložte kopii daňového dokladu – faktury, případně záručního listu (hlavně u obuvi), které jste od náš přijali a kompletně vyplněný Reklamační formulář, který je přístupný ke stáhnutí dole.

6. Reklamované zboží zasílejte na vlastní náklady, a pokud je to možné, tak v originálním balení zboží. Reklamované zboží musí být čisté a suché. 

7. Po přijetí zboží Vás budeme informovat o dalších krocích reklamace a předpokládaném čase jejího vyřízení, Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dní od přijetí reklamovaného zboží. Okamžitě budete e-mailem informováni o výsledku reklamace a zašleme Vám reklamační protokol.

Adresa určená pro zasílání reklamovaného zboží je:

GOLF CENTRUM, s.r.o.
Reklamační oddělení Eshop
Vienna Gate Galéria, Kopčianska ul.8-10
85101 Bratislava-Petržalka, Slovenská republika

Podrobnosti o právech objednavatele vyplývající z odpovědnosti za vady a postup při reklamaci zboží upravuje Reklamační řád a Všeobecné obchodní podmínky.

UPOZORNĚNÍ: adresa sídla společnosti neslouží na vrácení zboží

Snažíme se dělat všechno proto, abyste byli s nákupem a našimi službami spokojeni. V případě jakýchkoliv otázek či nejasností nás prosím kontaktujte e-mailem na adresu eshop@supergolf.cz.

Odstoupení od kupní smlouvy
Reklamace zboží

Reklamace zboží

Zodpovědnost za vady, reklamace, záruka

Důvody reklamace:
Na zboží se vyskytly vady po převzetí zboží při používaní v záruční době, která je 24 měsíců. Záruční doba začíná plynout dnem převzetí zboží zákazníkem.

Postup reklamace zboží:

1. Doručené zboží si prohlédněte bezodkladně po jeho doručení. Zboží používejte obvyklým způsobem a při jeho nošení a čištění dodržujte doporučení výrobce. 

2. Případnou vadu výrobku oznamte bezodkladně po jejím zjištění. 

3. Před samotnou reklamací nás kontaktujte a informujte e-mailem na adrese eshop@supergolf.cz s udáním zboží a čísla faktury a popisem vady zboží.

4. Následně zboží zašlete na naši určenou adresu jako balík (reklamované zboží neposílejte na dobírku, jelikož takový balík nepřevezmeme). Zásilku ve vlastním zájmu zašlete jako doporučený balík s pojištěním na hodnotu zboží (v případě ztráty nebo znehodnocení balíku si ho budete moci s podacím lístkem na poště reklamovat). 

5. K reklamovanému zboží přiložte kopii daňového dokladu – faktury, případně záručního listu (hlavně u obuvi), které jste od náš přijali a kompletně vyplněný Reklamační formulář, který je přístupný ke stáhnutí dole.

6. Reklamované zboží zasílejte na vlastní náklady, a pokud je to možné, tak v originálním balení zboží. Reklamované zboží musí být čisté a suché. 

7. Po přijetí zboží Vás budeme informovat o dalších krocích reklamace a předpokládaném čase jejího vyřízení, Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dní od přijetí reklamovaného zboží. Okamžitě budete e-mailem informováni o výsledku reklamace a zašleme Vám reklamační protokol.

Adresa určená pro zasílání reklamovaného zboží je:

GOLF CENTRUM, s.r.o.
Reklamační oddělení Eshop
Vienna Gate Galéria, Kopčianska ul.8-10
85101 Bratislava-Petržalka, Slovenská republika

Podrobnosti o právech objednavatele vyplývající z odpovědnosti za vady a postup při reklamaci zboží upravuje Reklamační řád a Všeobecné obchodní podmínky.

UPOZORNĚNÍ: adresa sídla společnosti neslouží na vrácení zboží

Snažíme se dělat všechno proto, abyste byli s nákupem a našimi službami spokojeni. V případě jakýchkoliv otázek či nejasností nás prosím kontaktujte e-mailem na adresu eshop@supergolf.cz.